Witamy w Hotelu Bonum!
Nasz personel pozostaje do Państwa dyspozycji przez cały czas pobytu!
Jesteśmy zaszczyceni, iż wybrali Państwo nasz hotel. Aby czuli się Państwo komfortowo, przygotowaliśmy następujące udogodnienia. W przypadku nie odnalezienia informacji o usługach, które Państwa interesują, prosimy o kontakt z naszą recepcją.
INFORMACJE OGÓLNE
Zameldowanie/ wymeldowanie
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 i trwa do godziny 12:00 następnego dnia.
Przyjmowanie gości w hotelu
Osoby składające wizyty Gościom hotelowym po godzinie 22:00 proszone są o zameldowanie się w Recepcji
na podstawie dowodu tożsamości.
Sprzątanie pokoi
Serwis w pokojach zapewniamy w godzinach od 08:00 do 15:00. Jeśli nie życzą sobie Państwo, aby pokój był sprzątany, prosimy o wywieszenia na klamce drzwi, od zewnętrznej strony, zawieszki „Nie przeszkadzać”. Nie wywieszenie zawieszki będzie skutkowało przeprowadzeniem serwisu.
Recepcja
Recepcja czynna jest 24 godziny na dobę. Mogą się Państwo skontaktować z recepcją telefonicznie, wybierając numer 9.
Zakaz palenia
Wszystkie pokoje oraz miejsca ogólnodostępne w hotelu objęte są zakazem palenia.
UDOGODNIENIA W POKOJACH
Woda butelkowa
Woda butelkowa dostępna jest w pokojach hotelowych oraz bezpłatnie w recepcji. W pokojach znajdują się 2 butelki wody o pojemności 0,5 l. Informujemy, iż woda w kranie jest zdatna do picia.
Gniazdka elektryczne
Wszystkie gniazdka elektryczne działają, gdy karta-klucz jest włożona do wyłącznika energii, znajdującego się
przy drzwiach wejściowych do pokoju. Jeśli mają Państwo potrzebę skorzystania z gniazda elektrycznego podczas nieobecności w hotelu, to informujemy, że gniazdo posiadające stałe zasilanie energią, zlokalizowane jest
przy biurku.
Kanały telewizyjne
Poniżej przedstawiona jest kolejność dostępnych kanałów telewizyjnych:
| 001 | TVP 1 | 
 | 010 | TV 6 | 
 | 029 | TVP ABC | 
 | 
| 002 | TVP 2 | 
 | 011 | SUPER POLSAT | 
 | 031 | TVP HISTORIA | 
 | 
| 003 | TVP 3 GDAŃSK | 
 | 012 | ESKA TV | 
 | 032 | TVP SPORT | 
 | 
| 004 | POLSAT | 
 | 013 | TTV | 
 | 039 | TVP INFO | 
 | 
| 005 | TVN | 
 | 014 | POLO TV | 
 | 088 | TVP GP | 
 | 
| 006 | TV 4 | 
 | 015 | ANTENA HD | 
 | 092 | TVP ABC 2 | 
 | 
| 007 | TV PULS | 
 | 016 | TV TRWAM | 
 | 093 | TVP HISTORIA 2 | 
 | 
| 008 | TVN 7 | 
 | 017 | STOPKLATKA TV | 
 | 094 | TVP KULTURA 2 | 
 | 
| 009 | PULS 2 | 
 | 018 | FOKUS TV | 
 | 100 | TVN 24 | 
 | 
Internet
W celu zalogowania się do internetu bezprzewodowego (Wi-Fi) należy kliknąć w prawym dolnym pasku menu ikonkę „dostęp do internetu” i wybrać sieć „Bonum”. Przy próbie połączenia z dowolną stroną, należy wybrać nazwę sieci: InternetHotel, hasło: Guest1!2@
 
W pokojach jest również możliwość podłączenia do bezpłatnego, przewodowego łącza. Na życzenie, nasza Recepcja udostępni Państwu kabel sieciowy. Jeśli podczas łączenia się z Internetem napotkają Państwo na trudności, prosimy o kontakt z Recepcją. Serwis techniczny świadczony jest dla Państwa 24/7.
Dodatkowe przybory toaletowe
Suszarka dostępna jest w łazience. W pokoju znajdują się: zestaw do szycia, czyścik do odzieży, czyścik i łyżka
do butów.
KOMUNIKACJA
Telefon
Połączenia telefoniczne z zewnątrz odbywają się w godzinach od 7:00 do 22:00. Jeżeli życzą sobie Państwo,
aby rozmowy były łączone również w godzinach nocnych, prosimy o pozostawienie takiej informacji w recepcji. Koszt połączenia wynosi 1 PLN/ jednostkę za połączenia na telefony stacjonarne na terenie Polski.
Cennik pozostałych połączeń dostępny jest w recepcji.
| RECEPCJA | 9 | 
| RESTAURACJA | 220 | 
| ROZMOWY WYCHODZĄCE | 0 (WYJŚCIE NA ZEWNĄTRZ), POTEM WŁAŚCIWY NUMER | 
| POŁĄCZENIA Z INNYMI POKOJAMI HOTELOWYMI | WYSTARCZY WYBRAĆ BEZPOŚREDNIO NUMER POKOJU | 
WYŻYWIENIE I NAPOJE
Śniadanie
Śniadanie serwowane jest w hotelowej restauracji w godzinach 07:00 – 11:00.
Nasz personel może również nieodpłatnie dostarczyć śniadanie do Państwa pokoju.
Zestaw do parzenia kawy/ herbaty
Zestaw do parzenia kawy/ herbaty dostępny jest w pokojach hotelowych.
Przekąski
Dostępne w recepcji przez całą dobę. Cennik znajduje się w recepcji hotelu.
FINANSE
Sejf
Nie jest zalecane pozostawianie w pokojach kosztowności bez dodatkowego zabezpieczenia, dlatego radzimy przechowywać je w sejfach, które znajdują się w pokojach lub w sejfie, w naszej recepcji.
Karty kredytowe
Honorujemy karty: MasterCard, Visa, American Express, JCB, Diners oraz Maestro.
DODATKOWE USŁUGI I UDOGODNIENIA DOSTĘPNE PRZEZ CAŁĄ DOBĘ
 Ostrzeżenie dotyczące klimatyzacji
 
Prosimy nie używać klimatyzacji w trybie grzania. Ważne jest aby używać tylko trybu chłodzenia. 
Dodatkowe przybory toaletowe
Dla Państwa pełnego komfortu, możemy nieodpłatnie udostępnić maszynkę oraz krem do golenia, szczoteczkę
z pastą do zębów, podpaski oraz czepki pod prysznic.
Dysponujemy również dodatkowymi kołdrami, poduszkami, mydłem, szamponem, ręcznikami, rozgałęźnikami elektrycznymi, ładowarkami do telefonu, grzejnikami, dodatkowymi krzesłami oraz wieszakami. Powyższe przybory i urządzenia dostępne są w Recepcji.
Żelazka i deski do prasowania
Żelazko i deska do prasowania dostępne są bezpłatnie w recepcji.
Usługa budzenia
Aby zamówić usługę budzenia, prosimy o kontakt z recepcją.
Przechowalnia bagażu
Nasza recepcja, na życzenie, pomoże Państwu w przechowaniu bagażu po wymeldowaniu.
Usługa pralnicza
W celu zamówienia usługi prania, prosimy o wypełnieni „druku pralniczego”, znajdującego się w szafie, umieszczenie brudnych rzeczy w torbie na pranie (znajdującej się również w szafie) oraz pozostawienie
jej w pokoju lub recepcji. W przypadku oddania prania do godziny 12:00, będzie ono do odbioru następnego dnia.
Parking
Hotel znajduje się w Śródmiejskiej Strefie Płatnego Parkowania.
Strefa płatna jest codziennie w godzinach 9:00 - 20:00, opłaty można dokonać w parkometrze.
 
Mapa / informacja
Mapa miasta oraz informacje na temat lokalnych atrakcji dostępne są w recepcji.
Ksero/ drukowanie
Usługa ksero oraz drukowania dostępna jest w recepcji. Pierwsze trzy kartki druku/ kopii są bezpłatne, koszt każdej kolejnej to 1 PLN.
SYTUACJE AWARYJNE (POŻAROWE, MEDYCZNE)
Apteczka pierwszej pomocy znajduje się w recepcji.
W sytuacjach awaryjnych prosimy o niezwłoczny kontakt z recepcją pod numerem telefonu 9.
W celu uzyskania pomocy służb właściwych (pogotowia, policji, straży pożarnej), mogą Państwo skorzystać
z awaryjnego numeru: 0 (wyście na zewnątrz), potem numer 112.
W celu wezwania lekarza prosimy o kontakt z recepcją.
W przypadku zauważenia pożaru należy poinformować recepcję pod numerem 9 i/ lub uruchomić włącznik alarmu, znajdujący się na korytarzu. Następnie należy skorzystać z drogi ewakuacyjnej i udać się na miejsce zbiórki, znajdujące się za hotelem.
Regulamin przeciwpożarowy znajduje się na drzwiach w pokojach hotelowych.
Życzymy Państwu udanego pobytu!





